副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子活動推介: 和諧粉彩 x 和菓子手藝初體驗

近排時不時都聽到有人講和諧粉彩,一路都唔知係乜黎嘅! 上星期六就帶Natalie參加左Planet Craft嘅日本和諧粉彩體驗班。

近排時不時都聽到有人講和諧粉彩,一路都唔知係乜黎嘅! 上星期六就帶Natalie參加左Planet Craft嘅日本和諧粉彩體驗班。 原來和諧粉彩係指用啲乾粉彩畫畫,乾粉彩個質地好硬,要用刀刮啲顏色出嚟(小朋友就用擦網),然後用手指推開啲顏色粉末,揉揉抹抹咁去畫幅圖畫出嚟。製作出嚟嘅圖畫顏色好柔和,感覺真係好療癒    Rita老師有教我地一啲小技巧,令到我哋第一次用和諧粉彩,已經可以畫出我哋覺得好靚好和諧嘅圖畫 兩個鐘嘅課堂我哋每人畫左三幅畫,好滿意(自我感覺良好) 食個lunch,之後就到和菓子手藝體驗!相比起和諧粉彩,和菓子嘅難度就高好多啦~ Rita老師已經幫大家準備好和菓子嘅豆沙餡同唔同顏色既粉團。 整既步驟係首先用幾種唔同顏色既粉團黎做和菓子皮,途中要保持粉團同雙手濕潤,因為粉團乾得好快 會變得好痴手! 然後放豆沙餡並搓成波波,再通過各種工具為和菓子製造效果同裝飾 原來要製造一件靚靚嘅和菓子真係一啲都唔簡單㗎!手藝真係好重要,因為真係靠隻手去搓出嚟㗎,少啲功力都唔得! 活動當日仲有兩個文青同我地一齊上堂,佢哋嘅製成品就明顯靚好多 雖然我哋嘅製成品冇咁靚,不過presentation好重要的,擺得好好睇睇之後,幾件和菓子即時升咗Level 兩個活動都好好玩,要多謝Rita老師咁有心機教我地! 各位大文青/中文青/小文青,如果你哋都想參加啲咁好玩嘅活動,而家經mamaishop報名低至74折! 詳情:http://bit.ly/2Zst9a4   ************************************************************************************************ 喜歡我嘅分享嘅話,記住like同follow我個Facebook page呀:) https://www.facebook.com/natalie.nathan.mum/