副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

最難過的都過去了_生b篇

最難過的三十天過去了,豬柔包好快滿月了回想這一次生b真是令我決定封肚了(˶‾᷄ ⁻̫ ‾᷅˵)雖然由催生落藥到豬柔包出世只用了三個半鐘,但比起哥哥朗豬仔出世既痛真係無得比(._.)係陣痛個刻係唯一係到

最難過的三十天過去了,豬柔包好快滿月了回想這一次生b真是令我決定封肚了(˶‾᷄ ⁻̫ ‾᷅˵)雖然由催生落藥到豬柔包出世只用了三個半鐘,但比起哥哥朗豬仔出世既痛真係無得比(._.)係陣痛個刻係唯一係到諗: 點算呀,依家有無得唔生,好痛好痛。・°°・(>_<)・°°・。而產房姑娘竟然唔比笑氣我。・゜・(ノД`)・゜・。結果唯有不停用力想豬柔包快d出黎,但就不停比姑娘話唔好亂用力,最後搞到有d撕裂比姑娘鬧死(´▽`) 不過今次生豬柔包同上次哥哥朗豬仔真係好多野唔同,除左無笑氣外,今次要自己必個胎盤出黎以及聯針既時候好痛( ・᷄ὢ・᷅ )最恐怖的係個姑娘聯針時戴住那個護罩係會反射到傷口( ̄▽ ̄)因我有撕裂所以係見到血淋淋( ̄▽ ̄)到依家間中浮現番個畫面出黎都好驚....所以如果準媽媽如果係怕血的就千祈唔好望住姑娘了(´▽`)