副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【 戒奶嘴】

細蚊由半歲開始便有食奶嘴既習慣,依賴情度相當高,好多時候都要含住個奶嘴訓天光,試過好多次趁佢瞓著覺偷偷拎走佢個奶嘴, 點知佢都係要彈起身搵返。

細蚊由半歲開始便有食奶嘴既習慣,依賴情度相當高,好多時候都要含住個奶嘴訓天光,試過好多次趁佢瞓著覺偷偷拎走佢個奶嘴, 點知佢都係要彈起身搵返。 一直都好擔心佢會唔會食奶嘴食到上小學, 上網搵咗好多偏方例如辣椒油豉油白花油wasabi.....(但一直遲遲沒有執行) 直至細蚊兩歲生日前一個星期病毒感染燒咗幾日, 發燒嗰幾晚細蚊瞓得好差,好易醒同好扭計, 為咗安撫佢我就慣常比個奶嘴佢食住瞓, 唔知係咪因為佢太唔舒服 ,佢開始搵個奶嘴發洩 ,有用牙咬又扯, 咬到爛曬, 佢就攞住個奶嘴同我講話污糟糟, 我心諗你咬爛咗咪唔使食囉, 雖然屋企長期有後備奶咀 ,但係咁好嘅機會我當然打蛇隨棍上,同佢講奶嘴已經污糟咗,唔食得,食咗會肚痛, 媽咪而家要掉咗佢,點知佢好爽快咁話“好”,就係咁我就喺佢面前掉咗佢最心愛嘅奶嘴。 之後果幾晚時不時佢會突然醒起話要奶嘴,我就提醒佢話奶嘴污糟糟,媽媽已經掉咗, 佢好似有啲失落, 但轉個頭就訓着覺,可以話成功戒左奶嘴。 #戒奶嘴 #按撫神器 #兩歲生日戒奶嘴給媽媽最好的禮物 =============================================== https://www.facebook.com/girlsofR 聯絡電郵: kaseychow405@gmail.com