副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

海馬仔的新枕頭 Peppa Pig

海馬仔的新枕頭~Peppa Pig 呀! 點解要換新嘅? 因為海馬仔大個咗,再瞓之前的BB枕太低了,對脊椎發展唔好,搞唔好就好易出問題手尾長啦!「適合年齡使用」的枕頭好重要!

海馬仔的新枕頭~Peppa Pig 呀! 點解要換新嘅? 因為海馬仔大個咗,再瞓之前的BB枕太低了,對脊椎發展唔好,搞唔好就好易出問題手尾長啦!「適合年齡使用」的枕頭好重要!     我哋就換了這款 全球限定首個 PeppaPig x UBreathing 天然乳膠寢具 除了有超可愛的Peppa & Friends 在上面,仲有貼心設計 - 人體工學設計,呵護頸椎 - 舒適透氣,低悶熱感,減輕皮膚過敏 - 天然乳膠有防塵防蟎功效,減輕敏感情況 - 枕套可隨時拆出來,方便清洗 - 枕頭仲有兩款:U6兒童高低枕 (5-10歲小童)、U7兒童枕 (適合1-4歲小童)     枕頭以泰國皇家御用等級的水準製造,用得更放心又安心!最喜歡就是佢軟硬適中,會自動回彈,更能配合喜歡「左轆右轆」瞓覺的海馬仔,平瞓側瞓枕頭都承托到!     AbouThai 阿布泰國生活百貨 優先發售 https://www.abouthai.com/ https://www.facebook.com/abouthai/   ———————————— 追蹤海馬仔,請like & follow 海馬仔成長日記 │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│ SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│ Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格