副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

『分享』Jack N' Jill牙膏

軒軒就快兩歲,牙齒都有十幾隻啦,只靠清水刷牙我認為唔足夠啦,所以我開始幫佢加入牙膏。

軒軒就快兩歲,牙齒都有十幾隻啦,只靠清水刷牙我認為唔足夠啦,所以我開始幫佢加入牙膏。     市面上咁多款式,我就選擇左Jack N' Jill有機牙膏俾佢。 呢款牙膏黎自澳洲,有幾種味道。 佢係含有 有機金盞花抽取物,可以有效預防牙齦和牙菌膜滋生 黎自天然有機水果抽取物,所以味道係天然嘅,並不是化學 而我覺得最重要係佢含有天然木糖醇,呢樣係可以有效防止蛀牙;加上係不含氟!咁未太識刷牙漱口嘅bb同小朋友就岩哂,因為好大機會佢地會食左啲牙膏落肚,不含氟嘅就可以安全呑服。     軒軒一開始用時都抗拒架,咁我就間唔中先加俾佢,等佢慢慢習慣,到依家22個月就早晚刷牙佢自己都話要加牙膏添啦 同埋佢亦都識得吐番啲水出黎漱口     我買俾佢呢支係 黑加侖子味 透明狀           *以上產品本人是自費購入*           產品試用/活動邀請/其他合作 歡迎聯絡:tanleesharon2004@yahoo.com.hk 謝謝 軒軒與小小b facebook page http://www.facebook.com/leessssfamily