副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

DIY手機桌面 | 自製與別不同嘅bb wallpaper

做左媽媽之後,大部分人手機wallpaper都會係bb!! 不過就咁一張相又好似單調左啲,如果想自己整返張同bb獨一無二嘅wallpaper,就可以留意以下分享喇!

做左媽媽之後,大部分人手機wallpaper都會係bb!! 不過就咁一張相又好似單調左啲,如果想自己整返張同bb獨一無二嘅wallpaper,就可以留意以下分享喇! 成品   所需app: B612,PicsArt   Step 1: 先用b612嘅app同bb唔同表情嘅公仔相   Step2: 用PicsArt App,”+”→「照片」→「剪影」→保存成圖片     Step3: PicsApp → “+”→ “繪圖”→ “選擇畫布”→ 揀返之前整好左嘅貼圖,同加返啲貼戀就ok架喇 TIPS: 用返同色系嘅主色,會比較靚架!希望你哋都鍾意今次分享,可以整到一張獨一無二,又特別嘅wallpaper!   鍾意我嘅分享可以Like我地Facebook同IG比個支持我!會更快知道我既Update架! Facebook:https://www.facebook.com/90sMummy/ Instagram: https://www.instagram.com/minarainlo/