副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

媽媽周身痛

自從當媽後,一直經常周身骨痛。無他嘅,晚晚都扎醒,睇下阿仔有無蓋被;又早起,起身後又陪阿仔放電;出街又常常要我抱!休息不足,所以周身酸痛,尤其是膊頭!

自從當媽後,一直經常周身骨痛。無他嘅,晚晚都扎醒,睇下阿仔有無蓋被;又早起,起身後又陪阿仔放電;出街又常常要我抱!休息不足,所以周身酸痛,尤其是膊頭!   入手了這條 炎痛消 - 熱灸肩帶痛 ,睇左佢嘅說明 #以熱灸原理,促進關節血液循環。帶住約15分鐘即有熱力滲透入肌底消散腫痛。最好是 無藥天然,不過敏,每條可重複使用150次! 不是一次性用品,買咗可以用噤多次覺得好抵!   海馬媽 review - 用法簡單,用濕布先濕潤產品,就可直接敷上 - 可重複使用150次最吸引我,CP值高 - 用左15分鐘即有熱力滲透,肌肉舒緩無噤痛 - 無大陣藥味,用左唔會變阿婆! 除咗 肩帶, 另外仲有其他部位的熱灸帶 --> 頸、肩、腰、膝頭、手踭、手腕及腳踝  更多資訊: https://bit.ly/2rzdG90     正品藥業 - Herb Standard Facebook: https://www.facebook.com/HerbStandardHK/ Website: http://www.herbstandard.com.hk       ———————————— 歡迎大家like & follow 海馬仔成長日記 │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~