副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

夏日必備 - TONYMOLY UV Master防曬系列

紫外線係肌膚衰老的元兇,所以夏天最重要的當然係做好防曬!唔單止係水上或戶外活動,就算平時出街都一定要做足凖備。

紫外線係肌膚衰老的元兇,所以夏天最重要的當然係做好防曬!唔單止係水上或戶外活動,就算平時出街都一定要做足凖備。   TONYMOLY的UV Master防曬系列,就可以切合唔同場合嘅需要,夏日必備! *UV Master加大版溫和防水氣墊防曬霜 防水防汗,使用物理防曬技術,適合敏感肌膚,就連小朋友都用得。最鍾意係佢不沾上手都可以塗沫,就算出到街都可以輕鬆咁補防曬;   *UV Master提亮防曬乳霜 使用物理防曬技術,質地輕柔,輕輕一塗已經可以提亮膚色,可用作妝前底霜; *UV Master面部及身體防曬乳霜 強效防汗丶防水,適合戶外及水上活動,質地清爽,可用於面部及身體。   今個夏天,可以跟小朋友盡情咁同陽光玩遊戲啦! ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama   Email: aprilhui412@gmail.com