副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懂得尊重、聆聽,才會令小朋友信任

小朋友因為愛我地先揀我地做媽咪,佢完全信任我地,即使我地做得不夠好,佢地仍然無條件愛我地,但願我係佢地心目中除左係媽媽呢個角色,亦係佢地既知心好友,喜怒哀樂都願意與我分享。

當我整好呢個「兒童餐」拎比佢地食時,細佬話:「嘩,好靚呀個太陽。」 但其實我想整既係太陽花。 每個人睇同一件事可能都有唔同唸法,唔同立場,如果我永遠企係自己既立場,用自己既角度,我永遠睇唔到太陽既美。 作為媽媽,我常常都提醒自己,不要以為自己一定是對,而小朋友就一定是錯,不要用大人的角度去批判小朋友,懂得尊重、聆聽,才會令小朋友信任,願意去分享自己的內心世界。 時刻反省,不只是小朋友才該做,大人也需要檢視自己做得不好的地方,讓小朋友感受到你是他的同行者,而不止是一個說教的角色。 記得有一次,我問家姐:「點解妳會揀左我做媽咪既。」 佢答:「係呀,因為我係天上面揀左妳。」 唔知點解佢會識咁樣講?! 我再問:「點解妳唔揀其他人做媽咪既?」 家姐:「係呀,因為我好鐘意妳呀嘛,我見到好多其他媽咪,但淨係想跟住妳,有好多人都想跟住你,我地鬥快,最後我跑贏左飛左去妳到。」 佢講到呢到,我已經感動到想哭。 小朋友因為愛我地先揀我地做媽咪,佢完全信任我地,即使我地做得不夠好,佢地仍然無條件愛我地,但願我係佢地心目中除左係媽媽呢個角色,亦係佢地既知心好友,喜怒哀樂都願意與我分享。     2little.notes日常 專頁:https://www.facebook.com/2littlenotes/ Instagram: https://instagram.com/2little.notes?igshid=y2vddn71gsbm