副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

究竟一孕會傻幾多年?産後失魂實錄!

忘記是極殘忍,無奈我生完個女之後,真係成日唔記得野,以前聽人講一孕傻三年,我都會諗有無咁誇張呀?係咪生完之後忙住湊BB,將集中力放晒喺佢身上,所以先變到咁冇記性咋?少婦你太年輕了!原來事情並唔係咁簡單

忘記是極殘忍,無奈我生完個女之後,真係成日唔記得野,以前聽人講一孕傻三年,我都會諗有無咁誇張呀?係咪生完之後忙住湊BB,將集中力放晒喺佢身上,所以先變到咁冇記性咋?少婦你太年輕了!原來事情並唔係咁簡單,當然生完唔會突然之間無咗個腦咁嚴重,但真係會變到好無記性,唔通生嘅時候吸太多笑氣都有影響? 以下就係我失魂備忘錄,我仲記得發生過呢幾件事,證明我仲有得救嘅,所以媽媽今天不必擔心我☺️ 事件一 BB出院後因為黃膽指數責界,所以要連續兩日返醫院抽血,第二日朝早老公如常陪我同BB返醫院,去到登記嘅時候,我先發現自己唔單止冇帶身分證,我係成個手袋都唔記得帶出門,好彩我仲記得帶個女出門。不過最吊詭嘅係,點解我老公冇提我帶手袋?唔通佢都有份喺産房生個女? 事件二 話說要幫BB搞出世紙,由於我坐緊月,所以交低個身分證俾老公自己去搞,然後過咗半個月後,我同陪月帶埋囡囡返健康院度高磅重,check生長指數,點知囡囡滿月後黃膽指數都仲係有少少高,所以要即刻返醫院再抽血,健康院姑娘提我要出示醫生信同埋媽咪身分證,仲有BB嘅出世紙,然後我先驚覺我張身分證唔見咗,仲好慌張咁打俾老公,跟住唔知過咗幾耐,我先發現我張身分證俾咗老公已經接近大半個月,一直都冇拎番,再次吊詭嘅係,點解老公都係唔記得畀番張身分證我? 事件三 我放完產假後復工,無耐就決定辭職全力湊女,由於我係從事傳媒行業,公司規定last day嗰日要去大堂交番低張員工證同飯卡,當日我離開公司後,返到屋企先發現自己兩張卡都冇還俾公司,即係當日我係逃犯,逃之夭夭,好彩約咗同事當晚食宵夜farewell,我再交低比佢哋,最令我驚訝嘅係,我連離職信都唔記得拎,咁其實我last day返到公司做過啲咩?應該係請人食散水餅同影相,唔該晒。 其實仲有好多瑣瑣碎碎嘅事,嗰啲我就真係唔記得咗究竟自己唔記得咗啲咩啦,大家明唔明我講咩?同埋以上故事話畀我聽,媽咪生完會傻咗,爸爸都一樣會傻咗!   想知道更多有關奇異媽媽嘅日常,請like & follow   奇異之日常 https://www.facebook.com/kiwi180122/ Ig: kiwi0419 Ig: ballchu_chan 個人簡介: 波豬媽曾任電視台主播,亦從事過文字工作,如今係一位新手媽媽、緊張大師。人生座右銘係無論女人處於任何階段,都要活得精緻兼有層次。