副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

用最天然而又方便快捷既方法去護髮

生完BB後,我的髮質真係差左好多,加上餵人奶⋯⋯不停咁甩頭髮,真係困擾好大!

生完BB後,我的髮質真係差左好多,加上餵人奶⋯⋯不停咁甩頭髮,真係困擾好大! 當媽後所有野都會變快⋯⋯沖涼快,去洗手間快,食飯快⋯⋯所以我都想用最天然而又方便快捷既方法去護髮。 來自美國既Lavacqua 頭髮火山水上年已經於香港推出,大受各位歡迎!產品含純天然草本及豐富意大利火山礦物成份,可以淨化頭皮及頭髮、去除頭髮上的雜質;從而刺激毛囊,促進髮絲健康生長,軟化同修護秀髮,令秀髮變得亮澤及柔順! 我是人奶媽,當然會選用天然產品先會用,Lavacqua 頭髮火山水天然草本及礦物元素為你的健康頭髮更健康! ✓ 質地超輕型, 爽! ✓ 用後頭髮無負擔 ✓ 修復頭髮損傷、増加韌度 ✓ 減少秀髮毛躁、打結 ✓ 減慢染髮褪色   使用小貼士: 1. 每次洗完頭後,將Lavacqua噴勻全頭,可用手輕輕按摩加快吸收。之後好似平時咁吹頭或自然乾就ok。 2. 每次出街set 頭前,將Lavacqua輕輕噴勻全頭用梳打理,之後可輕易地隨心set頭。   有興趣快D去試下啦~   #Lavacquahk #lavacquahkfans #Lavacquahongkong #thebeautyofhair #頭髮火山水 #天然