副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Siuyee 懷孕記小分享 - 我選擇產檢和接生婦產科醫生

Siuyee 是新手媽媽,今次是第一胎,初初有左既時候都唔知搵邊個婦產科醫生做產檢好,我自己選擇在私家醫院生BB,在上網搵左 Zenith Medical Centre 卓越醫務中心,見到有幾個女醫生

Siuyee 是新手媽媽,今次是第一胎,初初有左既時候都唔知搵邊個婦產科醫生做產檢好,我自己選擇在私家醫院生BB,在上網搵左 Zenith Medical Centre 卓越醫務中心,見到有幾個女醫生,所以就選擇劉珮琪醫生,就打電話去掛號。 卓越醫務中心診所在尖沙咀海港城海洋中心和沙田石門京瑞廣場,產檢我會選擇星期六,而自己住黃大仙區,去石門都算方便,最重要劉醫生星期六在石門應診,等候時間都是1.5小時左右,診所環境都幾好,除了孕婦休息區,還有兒童玩耍區,另外有一些媽媽會表格和媽媽奶粉免費索取。 診所部超聲波機都好清,開頭諗住試下心態,估不到劉醫生好細心,好有耐性又好好人,我係新手好多問題,到最後劉醫生會一一解答我,我在韓國旅行時跌倒,仆左落石地,未返到香港都好緊張,返到香港第二天就產檢,劉醫生即時幫我檢查,而且都關心我,最後BB冇事,連我自己都估不到。 診金每次 $980,我覺得值得推薦,中期照結構我搵左同診所既高錦安醫生,之後分享下 :) 劉珮琪醫生 :  http://www.zenithmc.com.hk/tc/dr_lau.php ------------------------ 希望大家睇我的分享文, 如有產品試用及工作坊邀請,歡迎聯絡我,謝謝~~ Email: magicsiuyee84@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。