副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子沙灘樂 - 清水灣

暑假又開始,與其日日喺商場涼冷氣,倒不如帶小朋友去沙灘玩玩沙吹吹風,是一個健康而又免費的親子活動。

暑假又開始,與其日日喺商場涼冷氣,倒不如帶小朋友去沙灘玩玩沙吹吹風,是一個健康而又免費的親子活動。   呢日同亨亨柔柔去左清水灣泳灘,因為怕天氣太熱,所以我地差不多下午三時才出發。   清水灣泳灘分一、二兩灘,二灘較大,人流較多。不過做了一下資料蒐集,如果冇揸車的話最好還是選擇到二灘,因為設有巴士及小巴總站,一灘的話是中途站所以較為不便。 雖然係平日,不過因為放暑假,所以也較為多人。泳灘的設備齊全,小食亭、更衣室丶沖身丶浮台等設施都有。大清算是比較易去又近市區的泳灘,但難得的也算是水清沙幼。 柔柔第一次接觸「沙」,當她首次踏觸這個沙地時,就怕得哭起來,不過後來拎d畢沙玩具同佢玩,佢已經慢慢地接受了。而亨亨雖然只係第二次到海灘,不過一向愛玩沙的他,就表現得興奮莫名。 而今次帶佢地黎,主要都係諗住俾佢地玩下沙踩下水,所以就冇帶水泡。不過其實小朋友砌下城堡,拾下貝殼,已經足夠消磨半天時間。而最後亨亨當然耍賴不願走,而其實泳灘於6pm便沒有救生員,所以在廣播的時候可以趁機告訴他,救生員哥哥要收工所以我地都要離開了。   離開途中,亨亨已經嚷著要我下次再帶佢黎玩。   ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com