副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

當媽後總會有「幻聽」

柔柔妹前晩突然發燒,冇咳冇鼻水完全冇症狀,醫生檢查後亦發現不少到喉嚨有紅,所以佢只俾退燒藥我,話唯有靠佢自己同細菌打仗。

柔柔妹前晩突然發燒,冇咳冇鼻水完全冇症狀,醫生檢查後亦發現不少到喉嚨有紅,所以佢只俾退燒藥我,話唯有靠佢自己同細菌打仗。 近來柔柔少左飲夜奶,不過我知佢一病半夜多數會醒,所以昨晚的「幻聽」又來了,訓訓下間唔中紥醒,會成日好似聽到柔柔喊咁,成日keep住開cam睇。   記得以前柔柔半夜成日喊,所以媽媽嘅「幻聽」就經常發生,有時自己睇緊電視,訓緊覺,都總係覺得佢好似喺度喊,不過好彩裝左cam,所以唔洗下下開房門望。   近來柔柔少了半夜叫喊,所以我都少左有媽媽的「幻聽」了,媽媽終於可以初嘗久違了的一覺訓天光。   柔柔d燒仲係上上落落,希望快點康復!   ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com