副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

第一次東區醫院產檢

比平時返工仲要早出門口既第一次產檢大約係10週既時候,未到9點我同Bibi爸已經到左東區醫院登記,原來已經有好多準媽媽都到左,我仲以為自己好早到可以快快手搞掂早D走添!之前用手機App 預約登記,一個

比平時返工仲要早出門口既第一次產檢大約係10週既時候,未到9點我同Bibi爸已經到左東區醫院登記,原來已經有好多準媽媽都到左,我仲以為自己好早到可以快快手搞掂早D走添!之前用手機App 預約登記,一個星期左右收到SMS,入面提到帶身份証同懷孕証明就夠,由於好趕時間食唔切早餐,出發之前買左份三文治諗住一陣邊等邊食。 去到既時候第一時間去左專科大樓中央登記處登記新症,跟住佢比左張預約紙,叫我落2層去專科診所,要將預約紙放入去診所登記處(一入門口個Counter位置)既收集箱然後等嗌名。呢個時候,我同Bibi爸拎左份三文治出黎食,但全場既人都冇個好似我地2個餓鬼咁係到食野,結果輪住行出去等Lift位食。 坐左9個字大約9:45分,姑娘終於開始叫名,我係第3個,出去輪住度高磅重,跟住量血壓,然後就派左一堆小冊子同參考資料仲有幾張Form,搞掂完呢Part姑娘叫我慢慢填Form等入去抽血,仲話有排等,叫我睇哂D「德國麻疹」同「水痘」既小冊子,當我岩岩填完Form既時候就比人叫左去抽血,傻下傻下咁比人抽左2筒血,又話等好耐既喂?!D小冊子我仲未開始睇。 大約11:00既時候,終於可以入房見護士,急口令咁問左一大堆問題,上次幾時第一日黎M,有冇長期病,有冇藥物敏感,有冇出過水痘,係唔係自然懷孕,家族入面有冇人既BB係異常?!會唔會搵私家做nifty或者T21,要自己出去搵私家照結構等等…問完之後幫我計預產期,然後叫我出去等叫名預約下一次Oscar即係「度頸皮」時間,臨走前我問左句:請問會唔會出懷孕証明,因為我上次睇普通診所佢冇寫到預產期時間。跟住佢答我:冇架,等你陀穩先出。咁就比人趕走左,可能後面仲有好多人等緊。 好記得11:30聽到自己個名,因為叫埋呢次可以走人喇,佢一次過出左2張預約紙比我,第一張係12週度頸皮,第二張係15週第一次見醫生。其實第一次產檢都冇咩野做過,又冇照超聲波,Bibi爸好無聊咁坐左一朝,辛苦哂!