副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

9週第一次超聲波體驗

第一次照超聲波簡直係又期待又緊張,期待既係好想見到Bibi,緊張係因為擔心未有閃閃。9W第一日既晨早,我同Bibi爸都特登請假去診所照超聲波,聽人講飲多D水可以照得清楚D,出發前我先灌水,結果去到診所

第一次照超聲波簡直係又期待又緊張,期待既係好想見到Bibi,緊張係因為擔心未有閃閃。9W第一日既晨早,我同Bibi爸都特登請假去診所照超聲波,聽人講飲多D水可以照得清楚D,出發前我先灌水,結果去到診所好急,不過都忍住,可能因為好早既關係,唔洗點等好快就到我地,醫生問左我幾條問題計下而家既週數同預產期,跟住就開始照超聲波。 情節同睇戲既一樣,一開始姑娘搽D暖暖地既啫喱係肚,跟住就開始用儀器周圍碌,醫生仲事先叫Bibi爸拎定手機出黎對住個螢光幕錄低,真係細心,不過照超聲波醫生第一句係話:咦,你有D急尿Wor。而我不斷點頭,其實心入面想講:係超急呀醫生。跟住醫生就開始介紹下我個肚入面有D咩,子宮出面黑色既係尿,入面係胎水,有營養囊,同埋胎囊,入面有一隻人仔,問我地見唔見到閃閃果舊野,我同Bibi爸都話睇唔到,跟住佢就放大比我地睇,嘩,傳說中既閃閃,真係一粒豆咁既Size係到閃下閃下,當下覺得好神奇,但到醫生播埋聲出黎,好快既卜卜卜聲,聽到既一刻有莫名既感動,感覺好實在,終於有一個小生命係我肚入面。 最後醫生有幫我檢查下子宮周圍,一切正常後醫生送左張超聲波相比我地,係第一張Bibi相,真係要好好珍而重之。照完閃閃可以話係過左第一關,不過我都係未放鬆過,因為仲要面對黎緊12W既唐氏檢查。離開診所搭車走既時候,Bibi爸拎返張超聲波相出黎比我睇,仲指住隻腳仔同我講:嘩,條小雞雞好似蘑菇。我偷笑左一下,同佢講:呢隻腳黎,未咁快睇到男定女架,不過細細粒好得意呀。跟住佢答我:下,好似外星人Wor!算,唯有當冇母愛既男人睇既野係唔同D。