副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

環保益智木製玩具推介

除了培養 #綿綿喜歡閱讀書本習慣外,我都會嚴選安全又益智既玩具比佢玩。最近我簡左媽媽界比較出名既【Goula】木製玩具比綿綿玩,等我同大家分享一下 #木製玩具 有乜好處啦!

除了培養 #綿綿喜歡閱讀書本習慣外,我都會嚴選安全又益智既玩具比佢玩。最近我簡左媽媽界比較出名既【Goula】木製玩具比綿綿玩,等我同大家分享一下 #木製玩具 有乜好處啦! 【Goula】來自 #西班牙品牌 既木製玩具,產品設計能照顧到0-6歲小朋友不同階段學習,通過歐盟CE檢測,著重品質既媽媽,一定認識呢隻牌子,我對呢個品牌好有信心,可以放心比綿綿玩。 #綿綿試玩影片 #木製玩具優點: ❤不含有害化學物質,品質有保證,無毒油漆油墨,不怕損小朋友健康,比較安全 ❤原木製造的玩具,質料結實,不易受損,而且容易清潔,比較耐用。 ❤支持 #環保 必選, 因為木是天然材料及再生能源,可被生物分解,不怕損害環境及影響下一代,比一般塑膠製玩具更為環保。 ❤可以製造出多元化既玩具,憑借其紋理、不同形狀、大小和親近感,可鍛鍊手仔小肌肉, 帶比小朋友更多啟發及創意,有效幫助發展認知能力。   綿綿玩過其中兩款玩具既分享~ #14種食物拼圖 (適合1歲或以上) 呢款拼圖設計可愛,顏色吸引,可以讓綿綿輕鬆地認識生活周遭事物, 將每款食物拼圖拎開,就可以見到食物內裏樣貌,較有趣味性,有助綿綿吸收更多概念。另外每塊拼圖把手設計,可以訓練綿綿手指仔肌肉及動手能力。初初玩時,綿綿只認到西瓜及橙,到現在已經認到8成,當佢拼得對時,綿綿自已就會拍手及微笑,感覺到好有滿足感!睇相就知佢玩得好開心~ #形狀積木拉車 (適合1歲或以上) 呢款玩具可以有兩款玩法,綿綿起初學識行路時,喜歡拉住車子既繩走來走去, 打開車蓋,將積木拎出拎入。到後期開始教佢嘗試認識不同顏色及形狀積木,再進一步就教佢匹配積木放入車子內,現在綿綿雖然未算玩得叻, 但見佢都認到星星,圓形及三角形,都叫學到新知識。至於放入車子時都要幫佢小小,先對岩位,不過我相信只要玩多幾次, 綿綿一定會進步得更快! 呢2款玩具現在做緊團購,6️⃣折可以買到喇 詳情請看 https://bit.ly/2ZXTYUk   歡迎隨時follow"綿綿媽媽"的足跡: https://www.mamibuy.com.hk/home/13092 https://wow.esdlife.com/sukimama http://mami.presslogic.com/author/suki/