副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

未夠三個月講唔講好?

呢個問題應該好多人都會問,包括我自己,我一開頭上網睇過其他媽媽既意見,雖然傳統規矩都係話未夠三個月唔講得,但又有人覺得呢D係舊一輩既諗法。最後得出黎既結論係, 講定唔講取決於準媽媽既心理質素。而我除左

呢個問題應該好多人都會問,包括我自己,我一開頭上網睇過其他媽媽既意見,雖然傳統規矩都係話未夠三個月唔講得,但又有人覺得呢D係舊一輩既諗法。最後得出黎既結論係, 講定唔講取決於準媽媽既心理質素。而我除左住埋一齊既長老同直屬上司之外,其他人都係選擇過左3個月先公佈,原因係我好驚青,當時未知BB有冇心跳,過唔過到唐氏,結構會唔會有問題等,越諗越擔心,所以決定叫Bibi爸都一齊忍口唔講。   屋企人 我係同長老一齊住,日頭我返工,夜晚係長老煮飯,佢地經常煲湯會落薏米,冇耐之後孕娠反應來料,一聞到屋企飯就想嘔,連廚房都踏入唔到,係隱瞞唔到既情況下就同左長老講有左,胃口差食唔到晚飯,所以唔洗煮我飯。頭3個月我每晚收工都閉關係房,外賣M記,KFC同譚仔酸辣米線,奇怪既係偏偏呢D又食得落口。 而我自己既屋企人就一個都冇講,佢地都係3個月後先知,原因係之前有屋企人流過既經驗,為免又多個人擔心同傷心,所以我等T21出左先公佈。   公司 香港在職媽媽都唔少,包括我自己,有左早D講早D保障自己呢樣絕對係真既,不過最重要既因素都係睇工作環境同自己健康狀況而決定,如果經常出Trip,返夜更,出入地盤,長時間企又或者要搬野既工作,一定要盡早通知公司,等佢地有好D既安排,免死金牌事小,陀得隱先係事大。好好彩既係我既工作都冇以上既問題,所以除左直屬上司知道之外,其他同事都冇講,公司人事部我都係過左3個月先遞交懷孕証明。   雖然好多人我都係過左3個月先講,但當我接近就三個月既時候,有一日茶水姐姐問我係唔係有左,我比佢嚇左驚,問佢點解會知,跟住佢同我講,我行路姿勢唔同左。WOW,我只能夠講,有經驗既果然唔同D,重點係我唔覺自己行路唔同左,所以事實話我知唔需要特別收收埋埋怕人知,懷孕係一件開心事,有人問咪大方承認。我自己覺得如果收收埋埋搞到唔開心既話,情願早D同人分享,自己心情都會好D,身邊既人會就住你。成個孕期話長其實唔長架,有好多野唔洗憂慮太多,順其自然,提自己做個保持心境開朗既開心孕婦。