副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

德善健髮

一直我都以為自己無乜頭髮嘅煩惱,最多都係生完後,脫髮情況持續左幾個月,但之後都有重新生番啲頭髮,所以覺得問題不大。但最近唔知點解頭皮容易痕癢,就係咁轉不同的洗頭水,但係效果唔顯著。

一直我都以為自己無乜頭髮嘅煩惱,最多都係生完後,脫髮情況持續左幾個月,但之後都有重新生番啲頭髮,所以覺得問題不大。但最近唔知點解頭皮容易痕癢,就係咁轉不同的洗頭水,但係效果唔顯著。   我一向都喜愛中醫,最近我去德善健髮-中醫藥健髮專家睇中醫,估唔到頭髮乾旱,頭皮頭屑,產後脫髮,全部問題都可以由中醫調理根治的!   先做頭皮分析,健髮顧問會先用60倍放大鏡照我頭皮,睇下整體情況,再用200倍放大鏡照入頭皮及髮根,結果照出嚟真係嚇親我自己,原來我頭皮容易痕嘅原因係因為太乾,而且有啲毛囊被油脂block咗,導致出現敏感紅點,容易引起炎症!   檢查完頭皮之後見中醫師,醫師同我把脈後,話我係心火盛,令到睡眠質素變差,從而影響到頭皮健康,導致頭皮油脂分泌失調及脫髮! 睇完中醫之後就去咗獨立嘅治療房,有專業護理師用鹽水霧化嚟徹底清潔頭皮,再將中醫開出嘅處方敷上頭皮,做外敷treatment。當中的中藥珍貴成份多達七、八十種藥材架!完成後再做一次頭皮分析,頭皮已經明顯無咁乾燥,同埋油脂已經清理晒!   分享埋免費登記體驗畀大家試試啦:  http://bit.ly/31ztvgg