副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

必備五大懷孕APPS實用推介

作為一個新手媽媽,有左都機不離手,因為手機好重要,可以幫我分散注意力,舒緩懷孕早期既不適同緊張既心情,一開始我自己搜羅左各類唔同既懷孕APPS,但最後發現只有幾個先會長用,所以真心推介以下幾個實用既A

作為一個新手媽媽,有左都機不離手,因為手機好重要,可以幫我分散注意力,舒緩懷孕早期既不適同緊張既心情,一開始我自己搜羅左各類唔同既懷孕APPS,但最後發現只有幾個先會長用,所以真心推介以下幾個實用既APPS比新手媽媽。     1.「280days」 呢個APP係共用同一個帳號,入面既圖片同文字都非常得意,可以用黎預先set定產檢日期,紀錄產檢結果同埋上傳照片,我同Bibi爸都好鍾意放超聲波相做記錄,Bibi爸第一次用既時候睇到6週既虛擬bb係咁話:「唉呀,好得意好得意,好細粒呀」。個表情反應當正係佢個囡咁。   2.「Hapi Journey喜程」 呢個APP係我係醫院派既小冊子入面見到,香港都有唔少準媽媽推介,由醫管局出,內容好實用,非常岩香港既媽媽睇,入面提供好詳細既各大公立醫院服務,由產檢,入院分娩,走佬袋到產後出院須知都列明哂,最岩搭車冇野做既時候睇。   3.「Monny活寶兔記帳」 而家養一個BB應該唔止400萬,由產檢開始已經不停洗錢,作為一個打工媽媽既我一定會記錄洗左幾多,咁先可以係其他方面縮減少少平衡返,呢個APP真係幫左唔少,買左D咩可以即時用手機記低,有哂一個收入支出報表,列明得好清楚架。   4.「宮縮計時器&計算器」 未穿水又未見紅但一肚痛起上黎唔知點算?當然最好馬上入院啦,不過有時想知係唔係假宮縮,呢個APP就有用喇,雖然佢既作用只係後期先發揮出黎,但起碼可以拎住部手機到入院一路計住宮縮時間,仲會提埋你入院要做好D咩準備,download定傍身呀。   5.「Timetree」 係Bibi爸搵到既,跟住幫我整埋,係一個目前用過最理想既行事曆,做左大肚婆的確冇咩記性,懷孕期間報左一堆產前講座,有D抽中有D唔中,幾時邊到出席等,一時間真係記唔哂,所以Bibi爸忍唔住搵左呢個APP比我記低哂,我一Mark低佢部手機都會即時收到。就算生完BB都仲要去健康院,幾時打針之類,呢個APP絕對可以長久咁用落去。