副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懷孕及敏感皮膚適用 ~~ 成份天然護膚 Refinee

平時選擇護膚品、化妝品,我都會好小心,而懷孕期間,更加要謹慎。

平時選擇護膚品、化妝品,我都會好小心,而懷孕期間,更加要謹慎。 化妝,可以盡量少;但護膚,每日早晚必需,尤其是荷爾蒙受懷孕影響 ,皮膚變得乾、黃、暗淡,所以呢個時期更加要好好護膚。 近來,我用緊 REFINEE,來自美國,成份天然唔刺激,敏感皮膚同好似我大緊肚都可以放心用,仲係無動物測試。同大家分享下我用嘅兩款產品啦! 【白藜蘆醇面膜】 敷上面涼浸浸,仲聞到甜甜嘅啫喱糖味,敷十分鐘就得,敷完覺得好清新,水份滿滿。主要成份當然係白藜蘆 (Reveratrol),咩黎呢?佢係從植物粹取嘅多酚物,有極好抗氧化功效,延遲衰老。其他成份仲有堅果油、龍血樹液、維生素E 及B5。可以對抗發炎、幫助傷口癒合、保濕、抒緩。 【白瓷冰肌精醇露】搽上去好滑,摸到好似有層絲膜咁。佢嘅成份係薰衣草、橘子精油、角鯊稀、維生素。可以阻止黑色素,美白淡斑,令骨膠源增生。皮膚會變得嫩滑,有透明感、彈性。 咁有效又安全嘅精華同面膜,就算我遲下生完BB,都會 keep 住繼續用呢!