副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

醒媽媽 - 傳統的智慧 虎標萬金油

️夏天經常令我又愛又恨!我鐘意夏天可以陽光與海灘,可以瘋狂食雪糕,但夏天亦令我瘋狂比蚊咬!(我太善良XD)

️夏天經常令我又愛又恨!我鐘意夏天可以陽光與海灘,可以瘋狂食雪糕,但夏天亦令我瘋狂比蚊咬!(我太善良XD)   基於經常成為蚊飯,所以我除咗蚊怕水,個袋都長備虎標萬金油!   細細盒,一啲都唔丫位,而且非常有效!一痕即搽,轉個頭舒服晒~ 有時舉米豬舉到對手太攰,搽返小小按摩吓肌肉,都可以舒緩到肌肉酸痛ga~     我第一次認識虎標萬金油,就係幾歲大返婆婆度玩,佢地住新界郊區,親親大自然之餘仲比蚊蚊親親我, 次次咬到一腳蚊難時,婆婆就同我搽虎標萬金油~ 涼涼地,又香香地,好快就唔痕喇~ 夜晚訓覺時,打開個蓋放床頭,第二朝都冇蚊埋身!唔係淨係對付蚊㗎~ 有次為食~ 連啪3杯雪糕, 梗係肚仔痛啦,婆婆幫我搽啲萬金油响肚臍附近,好快就唔痛喇!嗰陣覺得呢盒膏好神奇!蚊咬搽咗可以止痕,打開蓋可以驅蚊,就連肚痛都醫到!而家大個咗,做埋媽媽,我都有盒看門口㗎~   不過時代轉變,而家做人媽咪,除咗口耳相傳,了解產品成份最重要~ 虎標萬金油使用天然草本成份,媽媽就用得安心   抗菌止痕 - 樟腦 消炎降溫 - 薄荷 消腫止痛 - 玉樹油 暖胃驅寒 - 丁香油 行氣活血 - 肉桂油   行銷超過100個國家, 去到日本都會响葯粧店見到㗎!百年品牌,以漢方宮庭古藥為源,值得信賴          米豬豬的page~ 每日都update~  歡迎各位like&follow~ 亦都歡迎大家聯絡我同米豬豬一齊試用產品或合作~ https://www.facebook.com/NereusYu/