副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[海馬媽放空遊記] 世界第一早餐Bills

來到九州福岡最後一個早上,想食個好好味的早餐,我想起了世界第一早餐店Bills!之前在東京、大阪都見到大排長龍,今次來到福岡希望可以吃到啦!上官網睇一睇,竟然有位,太開心啦,立即預約!

來到九州福岡最後一個早上,想食個好好味的早餐,我想起了世界第一早餐店Bills!之前在東京、大阪都見到大排長龍,今次來到福岡希望可以吃到啦!上官網睇一睇,竟然有位,太開心啦,立即預約!     來自澳洲的Bills在福岡水上公園旁,由天神站行過去都是10-15分鐘,最出名的就是Pancakes (鬆餅) !   遠遠就會見到這間在河岸邊的美景餐廳,到店門時忍不住要打卡一番!  我們按預約的時間來到,所以5分鐘就被安排入坐了。   餐廳裝潢超級現代感,也有一排大書牆,好文青feel!睇了Menu,最後叫了:     Fresh Aussie Fresh Aussie包括了煙燻三文魚、水波蛋、梨、甜菜及車厘茄 好refreshing的早餐! 最喜歡水波蛋,一切開蛋,蛋黃在中間慢慢流出,好濃的蛋漿,蛋黃點其他碟上的食物都好好味!     Ricotte Hotcakes 另外,我們叫了一份Ricotte Hotcakes (鬆餅)! 一份有三塊厚厚的鬆餅連香蕉以及蜂蜜奶油,一睇就知超yummy! 雖然賣相不是第一下令我心動,但刀切下鬆餅時,很鬆軟~放入口幾乎糕般化在嘴裡,但其實又有少少咬口。點一點蜂蜜奶油超好味!     咖啡也是好香濃厚滑,完美的早餐為九州之旅劃上完美句號~   總結: 想要一個refreshing and chill 的早餐,不妨安排來一次!   bills 地址:福岡県福岡市中央区西中洲13-1 營業時間: 8:30~23:00 交通: 地下鉄空港線・箱崎線中洲川端駅『中洲口2番出口』より徒歩約3分 地下鉄空港線天神駅『東口12番出口』より徒歩約3分     官網:https://billsjapan.com/en/location/fukuoka