副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

〖Cooking mama〗 洋蔥蘋果水

最近軒軒突然咳起上黎,幸好家中配左藥係度,但只係剛發起,所以都唔想咁快要佢食藥,於是我就整個 洋蔥蘋果水 俾佢試下止咳先。

最近軒軒突然咳起上黎,幸好家中配左藥係度,但只係剛發起,所以都唔想咁快要佢食藥,於是我就整個 洋蔥蘋果水 俾佢試下止咳先。     材料: 洋蔥 一個 蘋果 兩個( 如果係大蘋果嘅話用一個都夠) 有蒜頭可以加埋添     洗切好曬所有材料,拎一隻大碟上面放一個碗倒轉, 然後鋪好洋蔥蘋果喺上面, 我用中火 蒸 45分鐘。     啲精華就係哂個碗入面     軒軒飲完一次之後好似真係無咳得咁勁                 產品試用/活動邀請/其他合作 歡迎聯絡:tanleesharon2004@yahoo.com.hk 謝謝 軒軒與小小b facebook page http://www.facebook.com/leessssfamily