副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Aroma Moms 親子DIY工作坊

早前消委會測試市面上多款「鬼口水」(Slime)及黏土玩具,發現當中的硼遷移量及微生物總量均高於標準,對兒童帶來極大安全風險,嚴重的話甚至會影響生育!

早前消委會測試市面上多款「鬼口水」(Slime)及黏土玩具,發現當中的硼遷移量及微生物總量均高於標準,對兒童帶來極大安全風險,嚴重的話甚至會影響生育!   睇完呢個新聞,都覺得有點可怕。與其擔心,倒不如自製無毒Slime,材料既天然又簡單,咁就可以安心俾小朋友玩!   呢日同柔柔去左Aroma Moms的[夏日歡樂Slime]親子DIY工作坊,齊齊學整無毒Slime。 原來製作材料及過程好簡單,只需於中筋麵粉中混入少量鹽,再加入添加了食用色素的水,等佢可以有唔同顔色,然後加入椰子油等佢變得光滑,之後再不停揉揉揉,最後落幾滴精油增加香味,「鬼口水」就完成啦! 原來唔同精油除左氣味唔同,仲有唔同嘅功效,我就選擇左薰衣草味,有助平靜情緒丶舒緩壓力,咁小朋友就可以一邊玩,一幫助穩定情緒,令小朋友感到更加平靜。 Aroma Moms不時會有好多DIY工作坊,想得到更多資訊可以去佢地既facebook了解一下: https://www.facebook.com/aromamomssharing/ ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com