副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

如何鼓勵小朋友說出關於學校的生活?

踏入九月,又是莘莘學子開學的時候,作為家長,一定很關心子女在學校的生活,但很多時候,當問及小朋友關於學校的種種時,小朋友都是一句起兩句止,究竟怎樣鼓勵小朋友多說關於學校的生活呢?家長不妨試試以下小貼士

踏入九月,又是莘莘學子開學的時候,作為家長,一定很關心子女在學校的生活,但很多時候,當問及小朋友關於學校的種種時,小朋友都是一句起兩句止,究竟怎樣鼓勵小朋友多說關於學校的生活呢?家長不妨試試以下小貼士︰ 1. 多問開放式問題︰與其問一些是非或封閉式問題如 “你今日返學開唔開心呀?”、 “你今日係學校同邊個玩呀?”,家長可以嘗試問一些讓小朋友有較大自由空間回答的問題,例如 “你今日係學校做左乜呀?”、”你今日係學校覺得點呀?”等 2. 多描述小朋友的狀況以引起其講述關於學校種種的動機及興趣,例如 “你睇黎好似好開心喎,不如你講比我聽你今日係學校發生乜事?”、 “你今日有兩樣功課喎,不如你話比我聽老師話要點樣做?” 3. 多談及小朋友帶回家的畫作、課堂作品等,以了解小朋友在學校的活動,並以這些作品和小朋友打開話題 4. 參閱學校通告、手冊等,以了解小朋友的學習主題及進度,再和小朋友討論學校的種種 5. 家長先示範如何描述一日發生的事情,例如 “媽咪今日係公司開會同做文件工作,下午仲同同事去左茶樓飲茶,你呢?” 6. 鼓勵小朋友把學校的情景畫出來或簡單寫出來,然後再加以組織及描述 7. 當小朋友只以單字或短句作回應時,家長可以嘗試替其擴充句子,例如小朋友說 “玩滑梯”,家長可以說 “啊,原來你今日係操場度玩滑梯” 想知道更多有關寶寶成長、言語治療及英語學習的資訊,可到我的FB專頁 “言語治療師媽媽Miss Carley”