副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[淘寶分享] DIY手工材料包

呢排成日落雨,搞到週末冇得同小朋友去戶外玩,不過留喺屋企玩玩具又好似好悶,所以我就淘左套 DIY手工材料包,可以同亨亨一齊動手做小手工。

呢排成日落雨,搞到週末冇得同小朋友去戶外玩,不過留喺屋企玩玩具又好似好悶,所以我就淘左套 DIY手工材料包,可以同亨亨一齊動手做小手工。 每盒手工材料包有16個不同的小手工,可以根據小朋友的年紀(2-6歲)來選擇,當中亦有不同的主題,例如季節丶節日等。內附彩圖說明書,簡單易明。 每款手工所需要的材料都已經包括在內,例如咭紙丶毛綫等,就連雙面膠紙都有!咁就唔洗怕散買多左材料又用唔曬,非常方便!   價錢方面,40元人仔有找,性價比超高!   今次同亨亨試做了2款手工,佢都乖乖坐定定好專心,而且完成後仲好有滿足感! 其實小朋友做手工好處多多,可以培養孩子的動手能力,訓練手丶眼丶大腦等協調,增強觀察力、記憶力、想象力及創造力,更有助提升自信。而且可以同佢地一齊整手工,不單純是玩,更是親子的最好時光。 如果大家有興趣要購買連結,歡迎留言索取,記得like埋《四月媽媽手記》先呀!   ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com