副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

幾時先見肚? 懷孕第一次有人讓座的感覺

話說我25W仲未見肚,不過BB Size正常,我自己都好奇要去到幾多週人地先會覺得我大肚呢? 經過幾個星期既觀察後,我真正見肚大約係27W至28W,即係就7個月,先正式成為一名「大肚婆」。

話說我25W仲未見肚,不過BB Size正常,我自己都好奇要去到幾多週人地先會覺得我大肚呢? 經過幾個星期既觀察後,我真正見肚大約係27W至28W,即係就7個月,先正式成為一名「大肚婆」。   由於要準備向公司申請產假既關係,陀到7個月既時候向同事公佈有左,佢地個表情好驚訝,以為我個肚係肚腩,就算知道左都覺得我個肚只有4-5個月,我本身瘦底,以為自己容易見肚,原來係錯架,只要唔著貼身衫,個肚隱藏得好好。     7個月未見肚之前,搭巴士地鐵未遇到讓座既情景,有時會無聊係到諗:如果有人讓座比我,我應該點講多謝好呢。又或者唔知讓座比我既會係男人定女人呢之類既搞笑問題。直到某一日…我終於體會到突然有人叫我坐低既感覺,嘩,可能好唔習慣既關係,第一個反應完全係「有D尷尬同唔係咁好意思」,讓座比我既係一位女中學生,不過我都反應慢半拍,拿拿聲講Thank you就坐低左。   第一次用大肚婆身份體會有人讓座係咁唔習慣,不過一次生兩次熟,之後有人再讓座比我已經冇咁尷尬既感覺。回想返懷孕5-6個月既時候,當時成日著鬆身衫既我個肚只係輕微突出,有時搭車搭地鐵,的確有人會眼望望我個肚,可能佢地都諗緊我呢個係咪肚腩,又好似想叫我坐又唔好意思叫咁,其實我本身冇唔舒服既話又或者只係搭幾個站,我都會靠埋一邊企,盡可能都唔企中間位置,感覺安全D,所以冇刻意企係當眼位置。可能一早已經習慣左搭車搭地鐵冇位坐既環境,所以就算大左肚有冇人讓座都唔會有hard feelings,不過有人讓座比自己,會有一剎那覺得呢個城市既人好有愛,哈哈。