副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[嘟媽日記] 懷孕期間嬰兒重量

依家既我係全職家庭主婦, 得閒冇野做我都會睇下D懷孕既書,因為始終我係新手媽媽,未開始實習就要預習下先。

依家既我係全職家庭主婦, 得閒冇野做我都會睇下D懷孕既書,因為始終我係新手媽媽,未開始實習就要預習下先。 係咁多本書入面,都有講過下懷孕期間,嬰兒大約既重量 我發現大約17週後,醫生就會開始講重量俾我知,但我又成日都唔知BB個重量係唔係適中 所以我自已就做左個表,方便自已睇下~ 依D資料係我係唔同書本搜集返黎~如有出入,請不要見怪~ 希望大家鐘意睇我既分享,我係新手90後既媽媽。 本文章所分享既所有內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/醫療機構之言論及立場。   如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。 如有產品試用及工作坊邀請,歡迎聯絡我,Thank you! Email: angel05060825@hotmail.com