副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

鬧市中的隱世公園,跟孩子享受寧靜的親子時光

如果下次去開將軍澳,不妨帶小朋友去下位於坑口站的隱世綠洲 - 坑口文曲里公園。

如果下次去開將軍澳,不妨帶小朋友去下位於坑口站的隱世綠洲 - 坑口文曲里公園。   於坑口站B1出口行幾分鐘就到,佔地1.9公頃,雖然不算大,但公園人流不多,逛完附近商場之後帶小朋友來放放電也不錯。 公園以城牆所包圍,以現代中式庭園設計為主題。一入去其實冇咩特別,而且呢度只有小小的長者健體園地,並無任何小朋友遊樂設施。不過如果再往內走的話,會發現有個門口通往公園的另一邊,那兒有個人工池塘,裡面有超多魚及烏龜,亨亨見到超級興奮! 果度仲有涼亭及人造瀑布,庭園內亦種有很多樹木及植物,環境非常優美。 當然,呢度同香港公園呢類大型公園不能比較,只係如果下次去開附近,又想跟小朋友享受一下寧靜的親子時光,不妨行下呢個鬧市中的隠世公園,跟小朋友看看魚,已經係一個不錯的親子活動。 而坑口除了有多個商場如東港城丶TKO Gateway,仲有坑口體育館的免費室內遊樂場,及超大草地的單車公園,都好值得同小朋友去下。   ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com