副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

幼稚園面試攻略 《附幼稚園面試常見問題list》

這嚟緊又係幼稚園面試高峰期,呢兩隻小羊經歴過大大小小不同面試,有啲心得可以分享一下:

這嚟緊又係幼稚園面試高峰期,呢兩隻小羊經歴過大大小小不同面試,有啲心得可以分享一下: 1. 基本問答問題 - 你叫乜嘢名? - 你住邊度? - 你係男仔定女仔? - 今年幾多歲? tips: 要答完整句子,例如:我叫揚細佬,英文名係Thomas 等等⋯ 2. 同小朋友約法三章 同小朋友計劃定完咗面試之後會去邊度玩,或者會食啲佢鍾意嘅食物,鼓勵佢比心機完成 3. 陪面試人選 舊年揚細佬完咗第一次面試後,我心裏面係非常激氣,因為佢唔合作。於是乎我就叫揚爸爸負責陪細佬去面試, 免得我太緊張而激氣。之後面試都後由揚爸爸陪佢入課室,最後我哋考獲心儀嘅幼稚園。所以各位虎媽虎爸,如果覺得自己好緊張小朋友嘅表現,不妨交比你另一半去,有時會有意想唔到嘅收穫 4. 選定心儀幼稚園 好多幼稚園都係喺差唔多嘅日子進行面試,好多時都會撞時間,所以各位爸爸媽媽要一早選定心儀嘅幼稚園。我建議面試一日唔好超過兩間,唔係反而會影響表現 5. 揀定戰衣 早啲為小朋友預備面試嘅服飾,最好面試之前着過,以免面試嗰日先至發現小朋友唔鍾意著。同埋衫上面都避免有絲帶啊或者繩,費事面試時可能因為緊張或掛住玩而係度抆,影響老師嘅印象。服飾避免太過casual,亦切勿太過隆重同老積 6. 家長問題 - 點解㨂我哋學校? - 平日邊個照顧小朋友? - 你對我哋學校有幾多認識? 等等⋯ 綜合過去不同面試,我準備咗份問題list。只要Like我Facebook同做齊簡單步驟,就馬上為你送上! https://www.facebook.com/yeungyeungmama/ 可以返屋企和小朋友練習,準備一下~