副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

全港最大Messy play嘉年華開始啦

今日有幸可以同柔柔率先試玩全球首個最大型嘅Messy Play Carnival HK 嘉年華,場地有成28,000尺,真係又大又好玩,我同柔柔都過了一個充實又愉快的下午!

今日有幸可以同柔柔率先試玩全球首個最大型嘅Messy Play Carnival HK 嘉年華,場地有成28,000尺,真係又大又好玩,我同柔柔都過了一個充實又愉快的下午! 全場設有三大感觀體驗區,分別為:   -感觀發展區 利用日常生活常見的天然材料,如麥皮、粟米、天然泥膠、麵粉、雜豆、米、通粉、餅乾碎,再配合不同的工具,讓孩子用自己的方法去探索丶玩樂 -五官體驗區 共四個主題區,包括大步走、猜猜我是誰、10米忙碌板(busy board),感官瓶(sensory bottles)   最正係10米busy board,裡面有齊好多小朋友平常被禁玩嘅物品,例如電製丶門鎖丶拉鍊等等,任按唔嬲,對佢地黎講簡直係大解放,柔柔玩到超忙碌!除左可以滿足小朋友的好奇心,仲可以訓練手眼協調能力、小手肌及觸覺。 -自由創意區 小朋友可以喺共長28米x 15米嘅自由創意區,利用不同質感嘅安全顏料同工具自由發揮!除左畫喺布上,仲可以幫唔同既立體紙屋同紙船填顔色。不過整污糟件衫都唔怕,其實只需用水已經可以輕易將顔料洗掉。 全場不停播住輕快的兒歌,仲不時有泡泡飄散,柔柔見到都好興奮,成個氣氛都好開心! 不得不提的係場地配套都做得好好,設有多個獨立育嬰室丶bb車停泊區丶儲物櫃丶babyganics消毒用品等,而在場的工作人員姐姐都好有愛心同耐性。   提提大家,記得多帶一套衣物俾小朋友作不時之需啊!   ===================== Messy Play Carnival HK 日期:2019年27 – 29日 時間:上午10時至中午12時/ 下午1時至3時/ 下午4時至6時(一天共3場) 地點:九龍灣國際展覽中心3樓匯星 票價: 親子套票$480元(一大一小) 小童$380元(6個月以下幼兒免費) 成人$120元   Messy Play Carnival HK快達票即時買飛傳送門: https://premier.hkticketing.com/shows/show.aspx?sh=MESSY0919&langpref=zh-cht   ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com