副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

兩歲開始鼻敏困擾

我哋屋企四個人,有兩個有鼻敏感,就係我同阿仔。我比較大個先開始有鼻敏感,但阿仔好慘慘,兩歲度已經發現佢有了,都幾嚴重。

我哋屋企四個人,有兩個有鼻敏感,就係我同阿仔。我比較大個先開始有鼻敏感,但阿仔好慘慘,兩歲度已經發現佢有了,都幾嚴重。 咁多年來,流鼻水係家常便飯,日日包雲吞,紙巾都要帶多幾包出街。鼻水倒流令佢咳喘,作嘔。每年轉季,或者空氣污染勁時,更加嚴重,甚至試過一次因為咁而住院,長期噴鼻、聞氣。加上,仲好影響佢溫書做功課,一邊寫字一邊抹鼻涕,又點專心呢? 不斷搵好多資料,希望改善佢鼻敏感。上個月中,見好多人試「草姬第四代蟲草CS4」,即管都比仔仔試試。 膠囊式設計 ,對於小朋友來講,滑滑地都幾易吞,Dalas 食咗兩三次都習慣吞服。或者,可以搣開膠囊,將藥粉溝入湯、奶、暖水服用。 呢款第四代蟲草加入咗大豆卵磷脂,先強化肝氣,令身體更易吸收蟲草精華,成效更高。三歲以上可以服用,建議連續服用三個月為一個療程。之後每日繼續食兩粒作保健用途。 阿仔宜家食咗三星期喇,每朝起身乖乖空腹食,朝早明顯少咗鼻涕,亦冇再因倒流而作嘔,佢都話個鼻感覺暢通咗。精神D做嘢都快手D。   銷售點:萬寧,SINOMALL.com