副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

威爾斯產後如何送人奶去兒科

而由於我係餵哺母乳,咁我就要手擠啲奶落杯送去兒科,因為無得長期埋身住。

早前有blog講過,因為我中左b鏈,晞晞出世第二日抽血驗指數高左少少要送去兒科。 https://mamibuy.com.hk/talk/article/77940   而由於我係餵哺母乳,咁我就要手擠啲奶落杯送去兒科,因為無得長期埋身住。     *本篇係講媽媽係醫院產後病房,bb係兒科病房,如何送奶。*     我生完之後頭24小時係產房觀察就只需要將奶擠落針筒度,然後交俾助產仕,佢地就會幫我處理哂。     到我番到上產後病房,就要自己寫好哂資料先交俾姑娘,其實都好簡單。     首先去護士站開姑娘拎 針筒/杯仔/奶樽,跟住再拎埋以下呢張紙仔 填好左邊啲資料,至於自行拎去或是職員拎去,姑娘會教話由職員拎去係好啲,因為職員有冰袋入住送過去,同埋兒科餵奶有指定時間,萬一樽奶放左係室溫四小時後先拎到過去就已經唔食得浪費左,大家可以放心,產後房都有個雪櫃放人奶,但當然唔係我地自己放。 同埋我會每次交杯奶俾姑娘時就再問佢地拎定個新杯,咁就唔使行黎行去啦     填好左就可以連奶連紙仔拎出去護士站交俾姑娘,因為紙仔右邊要貼 母親標籤,所以姑娘會叫睇埋個標籤資料有無錯,無錯就可以放心交樽奶俾姑娘架啦。     無錯就係咁簡單     另外有晚我個胸谷到超石頭,已經好難手擠,所以就問下有無得泵奶。 佢地部機係好多媽媽都話掂嘅medela 醫院級 機,但.......我個胸實在太石頭,我開到最大力嘅模式都覺得無料到,最後一滴奶我都泵唔出,唯有走番上床再努力手擠 我係兒科都有泵奶,兒科係用C字頭個款奶泵。所有喇叭等配件佢地都會提供哂架啦。     至於我自己出院後,我就無送奶番去兒科嚕,事關聽說好嚴格架                   產品試用/活動邀請/其他合作 歡迎聯絡:tanleesharon2004@yahoo.com.hk 謝謝 軒軒與小小b facebook page http://www.facebook.com/leessssfamily