副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

秋高氣爽的市區親子單車遊 – 賈炳達道公園

秋高氣爽,跟小朋友踏單車實在是一個有益健康的親子活動。呢日我就同亨亨柔柔再次黎到位於九龍城廣場旁邊 賈炳達道公園 踏單車。

秋高氣爽,跟小朋友踏單車實在是一個有益健康的親子活動。呢日我就同亨亨柔柔再次黎到位於九龍城廣場旁邊 賈炳達道公園 踏單車。 分享回顧: bit.ly/2MnBp6s   記得上次來的時候,柔柔仲未識行所以冇得玩,今次就可帶埋佢部私家車同哥哥一齊踩。   呢日係星期日,價錢是$80/2小時,可能時間尚早,所以幾乎冇其他人。今次除左租左部小童單車俾亨亨,仲租左架前面可坐小朋友的子母單車,爸爸帶住柔柔去兜風,柔柔表現得好興奮! 仲記得我未生兩隻小番薯之前每星期都會踩幾日單車,不過生左之後就已經收咗山了,今日終於可以過吓單車癮!   這裡的單車徑有清晰的路牌,當中有平路有斜路,亦有不同的彎位,十分多變,加上是單線行車所以較為安全。而佢嘅圓形單車練習場,就好適合俾年紀較細的小朋友練習一下。 趁住天氣涼涼地,大家不妨帶小朋友黎呢個親子單車公園踩踩單車,享受一下親子時光。 ============== 四月媽媽手記 Fb: https://facebook.com/april.mamama Instagram:  https://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com