副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

上奶不上奶都有煩惱?!教你如何輕鬆上奶啦!

要成功餵到母乳從來唔係易事,每位孕媽咪由懷孕期間已經開始擔心自己母乳之路會否成功,所以好多孕媽咪由懷孕期間會上好多孕婦講座,參加好多坊間的專業母乳媽咪講座及教學班,先預約合適的催乳師幫手,又或者為母乳

要成功餵到母乳從來唔係易事,每位孕媽咪由懷孕期間已經開始擔心自己母乳之路會否成功,所以好多孕媽咪由懷孕期間會上好多孕婦講座,參加好多坊間的專業母乳媽咪講座及教學班,先預約合適的催乳師幫手,又或者為母乳量準備大量湯水及食譜待生BB後即用!   生完BB上到奶就當然好,不過就算成功餵到仲要苦惱奶量,奶量少唔夠BB食就要不停追奶,不過如果奶量過多又要忍受谷奶的痛苦,再加上塞奶乳腺炎問題,每一樣困難都考起母乳媽咪,所以母乳媽咪真係好偉大嫁!   首先講講點樣成功上奶又或者追奶,除咗一般上奶湯水,大家一定要記得飲大量暖水、有足夠休息,埋身親哺BB,再加上食得有營養,放鬆心情,自然上奶有望啦!以下再分享我們之前介紹的簡單上奶湯水影給大家參考: 祖祖媽與你分享 - 眉豆花生木瓜雞腳上奶湯:shorturl.at/tEIJS 祖祖媽與你分享 - 三文魚頭蕃茄紅腰豆湯:shorturl.at/bloxJ   想成功餵人奶除咗靠自己同BB的努力,亦要需要有營養飲食同上奶湯去改善嫁,如果有需要記得搵我哋了解適合你的月子餐又或者上奶湯包啦!   其他坐月文章分享: 坐月要識補!孕媽咪必知坐月進程! 精明坐月小貼士!上門煮餐VS外送月子餐?! 坐月坐得好,原來有好多好處?!坐月好處大公開! 教你做好神隊友的角色,讓太太坐月坐得好,渡過舒服的時刻!   **以上坐月營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」