副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[嘟媽日記]產前準備既用品

相信好多媽媽都知道走老袋點執,因為有好多媽媽都會打點準備個袋,而我想同媽媽們分享下我係生BB前準備左既野,我有不停上網睇下d評語先買,希望幫到D媽媽啦。  第一樣就係STOKKE既沖涼盤,我知道有好多

相信好多媽媽都知道走老袋點執,因為有好多媽媽都會打點準備個袋,而我想同媽媽們分享下我係生BB前準備左既野,我有不停上網睇下d評語先買,希望幫到D媽媽啦。    第一樣就係STOKKE既沖涼盤,我知道有好多媽媽都覺得好好,因為好慳位,但我之一直都冇買到,因為我老公覺得太細啦,用一排就可能要換大D,但點知,咁岩上次我地去九龍灣BB展發現佢新出左XL size,真係大過之前果隻好多,所以我同老公都即買!但我地買果時得一隻色,好彩我肚個BB係仔仔,所以岩岩好!    第二樣就係Mustela既妊娠防紋膏,我一直都係茶依款,之前有試過其他牌子既油,但我自己真係麻麻地鐘意太油性,而依一款係Cream,所以我比較鐘意,而且我依家31週,真係一條紋都冇! 暫時先介紹依兩樣,以上兩樣絕對係我真金白銀去買,冇廣告成份!