副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

教你做個精明孕媽咪!懷孕傳統禁忌你要知?!

初懷孕當然每位準媽媽準爸爸,甚至四大長老都會好緊張胎兒情況,而好多長輩都會喺依個時候講吓舊有的懷孕禁忌傳統,係度我哋又分享吓先!

初懷孕當然每位準媽媽準爸爸,甚至四大長老都會好緊張胎兒情況,而好多長輩都會喺依個時候講吓舊有的懷孕禁忌傳統,係度我哋又分享吓先!   初懷孕未夠三個月唔好講! 「未夠三個月胎兒會小器,記得千萬唔好講比其他人聽!」 依個禁忌好多時都沿用到宜家;其實孕婦初懷孕,胎兒未算好穏定,而孕媽咪有機會出現腹痛等狀況,所以孕媽咪等身體穏定再同長輩及朋友宣佈,咁身體舒服曬,自然就有心情同朋友嚟個簡單慶祝一番啦!   懷孕期間唔好搬屋! 「千萬唔好動到胎神,而搬屋就係其中一樣會動到胎神的活動:搬嘢、敲嘢亦會影響胎兒日後的外表,仲有會導致流產等危險!」 按現時的說法,其實搬屋係一個好煩瑣的事,處理的嘢有好多,而且孕媽咪幫手執嘢同搬嘢都有機會碰傷同撞親,所以懷孕期間唔搬屋,對於孕媽咪嚟講都係好事嚟嫁!   懷孕期間唔好拎高既嘢又或者舉起雙手高過膊頭 「臍帶就會纏住胎兒的頸部」 其實孕媽咪避免拎高的嘢係因為唔想孕媽會失重心唔平衡,會跌倒出現問題。所以由孕媽咪初懷孕開始,最好由身邊的照顧者幫手將孕媽咪平時需要用的物品都放到孕媽咪方便拎到的位置,咁孕媽咪就可以自己處理到日常需要,唔洗次次等有人先幫到手啦!   懷孕期間病都唔好睇醫生,最驚藥物會影響到胎兒呀! 一般藥物的確會影響胎兒的生長,甚至腦幹發展等等,只不過孕媽咪有病時其實都可以去睇睇醫生,不過約醫生前要同姑娘講定自己懷孕中,要確保診所有適合孕婦服用的藥物。而面診時亦可以同醫生講多次懷孕中,要請醫生開適合孕婦的藥物呀!始終懷孕對身體已經有負荷,所以如果病的話就記得要去睇醫生呀!   以上係其中幾樣我哋成日聽到的懷孕傳統禁忌,不過各位孕媽咪最重要都係按自己同另一半的睇法去處理呀,輕鬆輕鬆渡過幸福開心的孕期呀!!   其他坐月文章分享: 坐月要識補!孕媽咪必知坐月進程! 坐月坐得好,原來有好多好處?!坐月好處大公開! 教你做好神隊友的角色,讓太太坐月坐得好,渡過舒服的時刻!   **以上坐月營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」