副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

BB補腦- 魚油? 定魚肝油?

不少媽媽都會買一啲含DHA嘅supplement比bb,幫助腦部發展,希望佢哋醒目啲、記性好啲。有媽媽問我小朋友應該食魚油? 還是魚肝油? 

不少媽媽都會買一啲含DHA嘅supplement比bb,幫助腦部發展,希望佢哋醒目啲、記性好啲。有媽媽問我小朋友應該食魚油? 還是魚肝油?  原來2者雖然只差一個字,但分別就好大‼️ 魚油係取自多脂魚類「脂肪組織」嘅油脂, 含DHA和EPA,兩者都是屬於Omega-3(ω-3)多元不飽和脂肪酸  - EPA能降低血液中嘅膽固醇和三酸甘油脂,具有減少血栓和抗凝血嘅作用;  - DHA是存在於人體大腦和視網膜嘅組成物質,對於腦部發育和記憶力有幫助   魚肝油係來自魚類「肝臟」提取出嘅油脂製成,主要有效成分為脂溶性嘅維生素A和D,只有少量EPA、DHA。  - 維他命A有助維持正常視力,可改善乾眼症和夜盲症;  - 維他命D能幫助鈣質嘅吸收和利用,有助骨骼發育和預防骨質疏鬆症 所以如果係想買嚟幫bb腦部發展,應該係買魚油,並非魚肝油,唔好再攪錯啦 想知更多親子去玩去食/ 有關入學虎爸虎媽資訊,請讚好我嘅Facebook 專頁 https://www.facebook.com/yeungyeungmama/