副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[親子旅行] 帶孭帶定BB車?

第四次帶小朋友去旅行,今次挑戰帶兩個,準備一定要做足!有人問去旅行應該帶BB車定孭帶⋯ 我會答:「Why not both!」

第四次帶小朋友去旅行,今次挑戰帶兩個,準備一定要做足!有人問去旅行應該帶BB車定孭帶⋯ 我會答:「Why not both!」 今次出遊有幾樣「神器」真係幫我地唔少! Babyzen yoyo+ 可 hand carry上機 BB車 認識我嘅朋友都知道我係yoyo嘅die-hard fans。雖然佢價位唔平,但勝在初生0m可用。由言妹妹出世用到瞳妹妹依家,絕對值回票價,因為佢太方便所以使用率超高! 至於去旅行,yoyo嘅優勢盡顯~ 兩姊妹可以輪流坐,而且可以做埋shopping cart 唔洗手抬戰利品。   Infantino travel carrier 旅行孭帶 至於孭帶,其實我有hip seat又有普通carrier,但為左輕便所以旅行前入手infantino 呢條旅行孭帶!因為某些地方如麵包超人館、Teamlab,唔可以推BB車入場,咁我地就可以即時開孭帶出黎用。 而且帶兩個小朋友出遊,就算大少少嘅都會隨時斷電而需要瞓BB車⋯ 呢個時候就可以轉瞳妹妹用孭帶而言妹妹瞓車!   Guava family travel crib 旅行網床 因為瞳妹妹過左一歲,唔可以借酒店嘅BB床。全程我地book左四間酒店,都係Twin bed rooms。日本嘅酒店房其實都幾細⋯ 為免大家無覺好訓,我預先搵左旅遊用品租借公司租網床。租金係$30/日,說實在我覺得超級抵,因為張床收放超方便,開床可以一分鐘內完成!   帶埋床去旅行是有點誇張,但因為我地一半行程都自駕所以可以任性:D 如果唔係自駕,BB車同孭帶都好建議帶哦!   --------------- 【Suetleimama . 雪梨媽媽】 全職工作,偶爾要出差,大學主修傳理,畢業後跑到慈善機構工作。作為雙職媽媽生活工作兩忙,但發現原來離不開文字,再忙都想記下孩子的成長點滴。自籌備婚禮開始寫Blog,內容由結婚到新婚生活、陀B、湊B、帶B旅行、育兒心得等。 Facebook: www.facebook.com/suetleimama  Contact: suetleimama@gmail.com