副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

母乳媽媽都穿得的 Hafina 功能內衣

身為一個泵媽,為咗寶寶食得好,好多時都要作出一些取捨,而其中一樣就係胸形。

身為一個泵媽,為咗寶寶食得好,好多時都要作出一些取捨,而其中一樣就係胸形。 Mama Cherli 自問真係日以繼夜,夜以繼日咁泵泵泵無偷懶架~ 而為了方便泵奶,現時只有穿著承托力無咁好的哺乳專用胸圍,目的只為泵得暢順唔塞奶。 谷奶、泵奶,來來回回搞到一對乳房時大時細,當時同自己講退奶後才打算穿著功能內衣,但是接觸 Hafina 之後,想法確實轉變了。   老實講,Mama Cherli 以前好少接觸功能內衣,衣櫃只係得一至兩件。 因為一直俾我的印象是側重功能性,完全不美觀,加上穿上身覺得好緊,緊到好似撞到我 d 骨頭,仲有一種抖唔到氣的感覺,所以屋企嗰 d 都唔係成日穿。   為了唔想退奶後救唔番兩個乳房,於是胆粗粗咁上咗去 Hafina。       Sorry 姐好細心咁講解 Hafina 功能內衣的獨特之處。 雖然 Hafina 功能內衣都是以粗肩帶設計,但 Mama Cherli 真係從來未見過有咁多顏色架~ 仲要係我超喜愛的日系色調,好吸引眼球 de~ 我已經急不及待要選一個合適自己的 size,原來 Hafina 功能內衣的杯數係由 A 至 G,下圍尺寸由 65cm – 100cm,範圍相比普通內衣更闊。 職員為 Mama Cherli 量度過後,選了數款給我試上。       穿咗上身,覺得非常貼身但又唔會好緊,而且兩團肉係集中番响中間,雙手點郁都無唧肉出來,才發現罩杯的車工好唔同,讓整個罩杯包住乳房不離罩。       最特別的是物料相比屋企的功能內衣柔軟和滑得多,原來 Hafina 所選用的布料針數密度夠高,回彈力十分高,真係穿得超舒服,完全唔覺得係穿著功能內衣。   Mama Cherli 覺得穿咗之後身形好似仲好過生B之前,而且又唔會穿到塞奶。 最後我要帶個回家之際,才發現價格都好合理,下次多選幾個款同顏色至得啦~       欲了解更多有關品牌的詳情,請瀏覽以下連結︰ Facebook:  https://www.facebook.com/hafina.shop/ Instagram: https://www.instagram.com/hafina.shop/     謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動 My Email: shirleylkl1002@gmail.com   我的 社交 平台:Click Here 我的 Blog 平台:Click Here     温韾提示:是次體驗由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。