副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

人奶路.沿途有你 - 原味白蘭氏雞精

以前每逢考試前,都會飲白蘭氏雞精,純粹認為可幫助提起精神。而早前參加了《新手媽媽準備課 如何提升母乳質與量》講座,增加了不少相關知識,例如由懷孕期開始直至生產後的飲食習慣,會如何影響母乳的質量,以至寶

以前每逢考試前,都會飲白蘭氏雞精,純粹認為可幫助提起精神。而早前參加了《新手媽媽準備課 如何提升母乳質與量》講座,增加了不少相關知識,例如由懷孕期開始直至生產後的飲食習慣,會如何影響母乳的質量,以至寶寶的的成長。另外講座亦介紹了多種餵母乳的姿勢,以及母乳的多種珍貴成分。因為母乳中的某些成分是現時的配方奶粉取代不了,所以講座為我們介紹了白蘭氏雞精,幫助提升母乳的質量,真係未懷孕都唔會留意到有這個功效。而 Mama Cherli 亦急不及待,在講座完結前體驗了它的味道之後,返到屋企便速速開始我的提升母乳之路。         諗番由佗住BB,好多時要提住自己小心飲食,一邊要戒口有邊 d 唔好食,另一邊又担心 BB 營養唔夠。到生完之後,人又攰又唔係好上到奶,BB食得又快又急,試過因爲担心唔夠母乳俾佢食而喊咗出來。所以得知原味白蘭氏雞精係可以幫到像 Mama Cherli 呢種窮媽媽,頓時令我回復不少勇氣。       在開展提升母乳之路前,當然要睇清楚它的成份和功效,務求把最靚的母乳送入 BB 個咀仔度。   白蘭氏®雞精萃取天然嫩雞的精華,不含人工味道、油脂肪、膽固醇,亦無添加防腐劑,每日1樽就有效提高新陳代謝率,幫助消除疲勞,補充體力,提升集中力,絕對是天然滋補的保健食品。唯一科研實證六大功效,其中有效提升母乳質量。       响開始今次的體驗之前,覺得自己成日都上唔夠奶,成個人真係好攰,返工成日中眼瞓。而响大約在頭三、四日,每日早上直接開一支飲用,超級方便。而呢幾日發現漲奶之間的時間短咗,見到呢個情況,心情好咗又瞓得好咗。不過返工仍然會好眼瞓,所以到第五日開始在午飯前後多飲一瓶,才感覺到開始明顯回復精神,夜晚可以拎多 d 奶量去 6299 度俾阿 B食,湊 B 都無咁易抱到手痺啦~         謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動 My Email: shirleylkl1002@gmail.com   我的 社交 平台:Click Here 我的 Blog 平台:Click Here     温韾提示:是次產品由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。