副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

「特強關節配方」為我的關節補給養份

真係不得不認老啦,依家抱住孖吉一陣(孖吉快2歲半, 28lbs),我條腰同腳好似快斷咁,所以抱一陣我頂唔順就要佢自己行(當然行一陣又扭抱),真係攰到要命呀~!

真係不得不認老啦,依家抱住孖吉一陣(孖吉快2歲半, 28lbs),我條腰同腳好似快斷咁,所以抱一陣我頂唔順就要佢自己行(當然行一陣又扭抱),真係攰到要命呀~!   加上孖吉又好好動,佢要拉住媽媽陪玩,媽媽我又揹住個大背囊,又行來行去所以我開始感覺力不從心了~   另外,長時間使用電腦鍵盤做野,加上年紀大,身體重,行一陣樓梯都已經好攰同無力。所以係時候要為自己關節作出修補。   自然良坊最新出品的「特強關節配方 Joint Repair Supplement – Extra Strength」係由新西蘭製造,品質更有保證。而且更係全港獨家專研100倍特強JE-3,效補膠成份,極速紓緩,更有效針對身體每個大小關節骨骹嘅酸軟及活動問題,迅速強化受損關節。   「特強關節配方」係由食物提取,可長期服用,絶不產生副作用或造成依賴。加上不含糖份,所以適合關注健康人士食用。   產品功效: ☺滋潤關節、增加潤滑度 ☺極速改善酸軟僵硬 ☺減慢關節退化 ☺促進皮膚健康 ☺迅速強化關節骨膠原及軟骨組織 ☺抗氧化及衰老 ☺令關節活動自如,身體自然柔軟富彈性   適合人士: ● 關節筋骨嚴重勞損、退化 ● 頸、肩、膝蓋繃緊僵硬 ● 天氣轉變令腰、背、手腳等十分酸軟無力 ● 擔心西藥副作用 ● 長時間站立、行走或使用電腦鍵盤 ● 行斜路或樓梯時,關節活動經常出現問題 ● 長期頸、肩、背、足部等受壓 ● 關節活動時常發出骨擦聲 ● 從事體力勞動或負重工作   建議成人服量: 初期服食:每天1次,每次2粒,飽肚服 四星期後:每天1粒,飽肚服 嚴重情況:維持每天2粒,飽肚服 以1杯水送服,吸收更好   真係唔好睇少關節問題,之前就係唔多理會,攪到依家行樓梯又攰,做家務一陣又攰,而且痞低執野更加明顯,膝頭開始酸痛,所以我依家好積極服用「特強關節配方」,希望修復之前磨損嘅軟骨組織,更希望減慢退化,極速恢復靈活輕鬆,咁我就可以成日可以抱到孖吉同埋陪佢玩啦。   銷售地點: ▲「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30號B地下(太子港鐵站B2出口) ▲  自然良坊網店 ♀「特強關節配方」有60粒及30粒裝均同時出售   合作可聯絡: qqyanyan@gmail.com   IG Follow: https://www.instagram.com/qq_chinchilla   我的專頁:孖吉的成長日誌 (歡迎各位Like &追蹤以及互相交流育兒心得~)   腳印:   香港媽咪幫 / Oh!爸媽 / 靚太Club Wow / Presslogic 媽咪日常 / Openrice