副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

拯救胸部大行動 3個親身改善胸部下垂方法(人奶媽必睇!)

以前我唔明白點解我媽咪會同我講,為人奶個胸會The到去肚臍…而家我深深明白到!我為咗人奶差唔多兩年,基本上真係好似一個漏咗氣嘅氣球(不過我無後悔!)

以前我唔明白點解我媽咪會同我講,為人奶個胸會The到去肚臍…而家我深深明白到!我為咗人奶差唔多兩年,基本上真係好似一個漏咗氣嘅氣球(不過我無後悔!) 有時着衫會發覺真係下垂得好嚴重,所以我的起心肝搵咗好多唔同嘅方法,希望可以提升返個胸部! (睇返先知咁The=.=) Bb頭半年真係好緊張,上網見到好多人話為緊人奶唔可以着啲有光圈嘅胸圍,因為太緊會導致收奶><所以一直無去處理…只係帶啲網上買啲哺乳胸圍。但係我發現,其實哺乳胸圍係完全無承托力,當個胸儲存左啲奶之後,越嚟越重,就會導致下垂嘅問題越嚟越嚴重!以下呢三個方法都係我真心覺得有用!(絕對唔係賣廣告!)希望各位媽媽都可以重拾自信! 1. 帶矯形胸圍 我所講嘅矯形胸圍,並唔係有鐵線鋼圈嗰一種,因為嗰種實在太壓迫!我依家帶緊嗰一種,係冇鋼圈,但同時可以做到提升同矯形嘅效果!呢一間鋪頭,我幫襯左差唔多有半年!價錢比較實惠(唔係坊間啲大牌子,所以真係好平好平),而且款式好多。最重要嘅係,着完之後即刻提升咗!依家就算除低,都冇以前下垂得咁緊要!我諗如果自己早啲的起心肝搵到呢間鋪,應該可以減低下垂機會……(仲餵緊嘅媽媽可以加長個扣,上奶個陣可以扣鬆啲)   有興趣去佢地ig/ 鋪頭睇睇 -->https://www.instagram.com/femme_secret_lingerie/ 2. 利用地心吸力 相信大家都知道平時企得多,因為地心吸力嘅影響,其實個胸都會好自然向下。所以我哋要利用反地心吸力嘅原理,有時候可以做一啲類似倒立嘅動作或者瑜伽嘅down dog pose,都可以令到個胸部向前左,hold一陣間利用地心吸引力吸返個胸向上,慢慢都可以令個胸提升返! (網上示範圖) 3. 用啲緊緻胸部產品 呢個產品都係同事係我生嘅時候送俾我,我都係近呢一兩個月先拆出黎用。雖然唔知呢個產品係咪幫到手(因為我上兩個steps都有做)但我覺得用左一排,都真係好似有緊致左嘅感覺!同埋最主要係幫個胸做返按摩,打圈咁邊搽邊推高,整返靚個shape 如果大家有咩疑問,都歡迎你哋可以inbox問我!希望今次可以幫到各位人奶媽媽拯救漏咗氣嘅氣球! Facebook:https://www.facebook.com/90sMummy/ Instagram: https://www.instagram.com/minarainlo/