副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[海馬仔飲食] 大蒜南瓜粟米魚湯

蒜別小看佢! 含有大量有益健康的營養成分,內在蒜素更可強效對抗大細菌,而且加入食料內味道也好夾。今次煮了「大蒜南瓜粟米魚湯」,甜甜的又有營養!  

蒜別小看佢! 含有大量有益健康的營養成分,內在蒜素更可強效對抗大細菌,而且加入食料內味道也好夾。今次煮了「大蒜南瓜粟米魚湯」,甜甜的又有營養!     (用蒜最主要是屋企存貨太多...哈哈)   食譜  第68回 材料 南瓜 1/2小個 粟米 1條 三文魚 適量 蒜頭 3小粒 牛奶 半盒   1.南瓜蒸熟後(約15分鐘)起肉 2.粟米蒸熟後切出粟米粒 3.蒜頭去皮切細粒 4.以上3款材料放攪拌機攪碎成蓉   5.三文魚略為蒸2分鐘,用叉弄碎 5.南瓜蓉加牛奶放煲內煮起,放入三文魚碎再滾起即可     #海馬仔 #parentalblogger #hkblogger  #開心分享 #食譜 #seahorsebb #海馬媽媽 #happycooking #喜歡的歡迎分享 #湯   ———————————— 追蹤海馬仔的飲食[食譜],請like & follow 海馬仔成長日記 │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格