副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

爸爸媽媽 Alles Gut!

關於揀奶粉,好多朋友都會問,你點揀㗎? 睇啲咩先啱?出名就係好?好甜小朋友先鐘意?成分重要嗎?我想講,好多嘢都重要,雖然最重要都要睇返小朋友鐘唔鐘意飲,但係品質始終都係最重要嘅考慮因素。我有做功課所以

關於揀奶粉,好多朋友都會問,你點揀㗎? 睇啲咩先啱?出名就係好?好甜小朋友先鐘意?成分重要嗎?我想講,好多嘢都重要,雖然最重要都要睇返小朋友鐘唔鐘意飲,但係品質始終都係最重要嘅考慮因素。我有做功課所以我知道咩奶粉為之好,雖然我唔係專家,但我絕對可以分享一下我嘅睇法! 今次我就介紹呢隻啱啱登陸香港嘅德國奶粉【Bebivita】,雖然佢係奶粉品牌,但用嘅係藥品級嘅管理;係德國 No.2 暢銷奶粉;可以稱得上係係喺市場上性價比最高嘅奶粉;源自阿爾卑斯山牧場嘅奶源,而家喺萬寧有得賣。 首先,我好鐘意佢係紙盒包裝,唔似傳統奶粉係罐裝,而且佢係以盒中盒嚟包裝,可以確保奶粉安全加衛生! 拆開內盒會發現有錫紙包裝,奶粉就放係錫紙包裝入面。 紙盒上都有教沖調方法,唔同毫升嘅水量,奶粉嘅殼數都有唔同,可因應小朋友飲用嘅份量嚟沖調。 因為劻霖已經大個仔,好早戒咗用奶樽,所以我係將奶粉沖落杯比佢飲,【Bebivita】奶粉好易溶,只要跟指示加水和奶粉份量嚟沖,就唔會有奶粉唔溶嘅問題出現! 我文章開頭有講過【Bebivita】係德國奶粉,而德國人出名嚴謹認真所以大部分出產嘅產品都會有好高嘅評價,而對於嬰幼兒食品監督檢測,衛生部門更出咗名「嚴」!喺德國,要通過德國衛生部門嘅檢測, 由配方選材、生產到檢測都要係最好嘅 。 講返【Bebivita】奶粉用紙盒包裝,除咗環保啲,仲慳位易儲存,而家因為咁,價錢都比較便宜,性價比高啲。而且儲存方法好簡單,只要將錫紙包裝摺好,再用佢地預先提供嘅貼紙貼實,再放入盒收藏好,可以做到雙重保障,將奶粉漏風、潮濕嘅機會減到最低! Alles Gut!講緊咩?其實係德文嚟㗎!意思係「All The Best」指由配方/選材/生產/檢測都是最好,每一樣都不用爸爸媽媽們擔心。亦係【Bebivita】嘅 Slogan!   而家起去到 2020年2月29日,只要去 Like Bebivita HK 嘅 Facebook (@bebivitahk),同去 http://bit.ly/313zZFl 填寫參加表格,就可以申請免費試用㗎啦!   成功登記後,試用產品將會於一個月內 *免費* 以順便智能櫃寄出​一次,逾時不獲補發。