副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

入門/出門注意事項! 預防細菌入埋你屋企!

武漢肺炎疫情每日持繼惡化!由於每日都有新增個案,依家市民既防疫意識都大了很多!市民出入都會配載口罩同勤洗手!但係大家出門口或者返屋企時,細菌不知不覺已經跟埋入屋!所以係出完街之後既防疫工作都不能鬆懈!

武漢肺炎疫情每日持繼惡化!  由於每日都有新增個案, 依家市民既防疫意識都大了很多!  市民出入都會配載口罩同勤洗手!  但係大家出門口或者返屋企時, 細菌不知不覺已經跟埋入屋! 所以係出完街之後既防疫工作都不能鬆懈! 預防武漢肺炎, 入門就要:   脫完鞋後, 放置在屋外, 預備一支1:49稀釋漂白水噴劑或消毒噴霧噴於鞋底 清潔雙手, 唔好忘記加入梘液一同使用 街外佈滿細菌, 清潔完雙手後應盡快除下口罩, 並用正確方法棄掉. 更換衣服! 最好就可以立即沖涼沐浴以防病菌長期留係屋企. 唔好忘記一併處理手袋, 同埋定期處理家中既物品如傢俱等…. 而出門就記得要: 準備一個袋仔, 放置口罩, 膠袋, 酒精等等的防疫用品 清潔好雙手及帶上口罩 出門時帶備少量紙巾 再次提提各位: 除了要注意個人衛生外,還要徹底清潔家居,以防細菌滋生!