副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

唔夠口罩用點算好? 口罩供應商教係點樣面對~

武漢肺災疫情持續擴散,呼籲市民出街要帶口罩….不過依家市面上既口罩供應極之緊張.而有口罩品牌係網上教大家如何面對口罩短決問題,又呼籲大家唔好口罩短缺而慌張…

武漢肺災疫情持續擴散, 呼籲市民出街要帶口罩…. 不過依家市面上既口罩供應極之緊張.  而有口罩品牌係網上教大家如何面對口罩短決問題, 又呼籲大家唔好口罩短缺而慌張… 預料到4月底口罩供應才開始慢慢回復正常供應…. 所以大家一定要慳用口罩!  盡量一日用一個!  早前網上有提過4小時更換一個口罩, 但是現在的狀況真係要改變一下, 要非常節儉地使用,  根據2020年1月29日世衛組織公佈文件指,使用口罩對應武漢肺炎社區爆發忠告:係口罩「濕」左之後便需要更換1片,與戴了多長時間沒有直接關係,幸好目前香港天氣非常乾燥,口罩一整天可能都不會「濕」,可以暫時不需要更換!  另外品牌又指出, 各位係已下情況下更加需要冷靜, 正能量去面對! 不要過分恐慌!  大家都知道這狀況會持續一段時間, 係呢個情況之下, 大家一定要同心協力解決這狀況, 改變大家既習慣: 1日用1個口罩 不要再去搶購口罩,讓機會比手中仍然沒有口罩的人士 如果有人手上多過100片/2盒口罩儲備,請把多出來口罩,轉讓其他有需要人士 大家盡量做齊以上3種方法, 希望可以減輕口罩搶購情況啦!