副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【薯餅媽】屯門醫院人工穿水順產記(下)

上回提到薯餅媽早上11點被人推緊去產房,到達產房後,即刻感覺到一陣寒意,薯餅媽不禁打左個冷陣,

上回提到薯餅媽早上11點被人推緊去產房,到達產房後,即刻感覺到一陣寒意,薯餅媽不禁打左個冷陣, 開始緊張了...... 放低晒電話走佬袋入LOCKER後,就被推入一間房入面,等左一陣,醫生黎左檢查,之後就幫薯餅媽 人工穿水,原來人工穿水一D都唔痛,只係FEEL到一大攤水係下體流出,之後,就開始幫我落小 小催生藥,叫我慢慢等下,而家只係開左三度到,起碼仲有成6-8個鐘,呢個時候陣痛都未去到好痛, 助產士問需唔需要打止痛針或者聞笑氣,我竟然話唔洗,薯餅爸入左黎陪我一陣,助產士就叫薯餅爸 去慢慢食個飯先,話第一胎應該有排等。 跟著,薯餅媽就訓下痛下醒下,突然,FEEL到個陣痛強烈左,痛到我要捲埋一舊,我就問助產士 要笑氣聞,助產士幫我檢查後,話我宮頸突然開得好快,已經開到六度,即刻俾電話我打俾薯餅爸 叫佢番黎,我同助產士講「我好想柯出黎呀」,助產士話忍住呀,宮頸未開晒,忍多陣先, 真係好難忍,只好不斷聞笑氣,聞到個人WINGWING地,薯餅爸番到黎,過左陣,助產士話見到BB頭髮, 可以試生喇,即刻將床變做生產床,擺對腳放上架,準備生產。 助產士話一陣痛就用力柯,薯餅媽用盡全力柯,終於,解脫了,一個圓圓既頭仔出來之後,就到滑嘟嘟既 身體,薯餅下午兩點出世了,助產士將薯餅拎埋黎我身邊,問我性別後就拎BB去抹身磅重。 之後,助產士就幫我排出胎盤,薯餅都已經抹好身,姑娘將佢擺係我心口,作第一次肌膚之親,好神奇既時刻, 姑娘仲幫我地影左第一張全家福,望住懷中既薯餅,即使縫緊會陰都完全不當一回事了。 縫完會陰後,姑娘就鼓勵餵初乳俾BB,所以,就開始我同薯餅第一次既餵哺體驗,又係好神奇既一刻, 薯餅滿足既樣子更加肯定我之後既母乳之路。   總結這次生產過程,薯餅媽感恩只用了大約四個鐘頭薯餅就出世了,而當中既痛楚並沒有想像中咁痛,只是 未夠度數時,要忍住不能柯出來,有點難受而已,勉勵各位準媽媽,只要放鬆心情,為母則強,那些痛是可以 忍受的,加上謹記聽從助產士的話,適當時候用力真的很重要。