副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【照顧初生BB】非人生活開始, 只要連續訓3個鐘已經好滿足!

 

生產完頭4日3夜都仍然可以係醫院好好休息... 不過由MATT豬出院回家後, 就開始了非人生活不能一覺訓天光的日子, 每一日更不能好好連續訓, 可以連續訓到3-4個鐘已經覺得好滿足了~ (每位媽媽都深同感受嗎?) 坐月的一個月,只可以話照顧初生BB時間過得超快, 24小時無分日夜! 因為你每日的生活就係換片, 餵奶, 掃風, 哄訓覺, 無限LOOP~ 每日只可以等BB訓著左, 爭取時間恰一陣, 連玩手機既時間都會放棄...當BB喊一聲自然會彈醒, 跟本無可能深層睡眠~ 終於明白可以訓到自然醒, 安安靜靜訓一覺係幾咁難能可貴的事~ 但原來自己又可以唔訓覺都頂得住, 真係做左媽媽就會頂硬上! 無覺好訓就一定的 無自由就預左的 再講就係... 無時間出街同朋友食飯 (就算可以, 食完都會急急腳趕返屋企湊仔) 無時間幫自己扮靚 (連好好洗面, 敷個MASK都變得奢侈) 無得好好地食一餐 (要快, 準備BB一醒就無得食) 總知做所有野都要快,  換片要快, 食野要快, 沖涼要快, 去廁所要快, 刷牙要快….(講真的) 同BB出門自己換衫都要快, 無得好似以前咁慢慢襯衫,化妝整頭啦>< 這就是當媽後的生活!  每日都同自己講, 等BB大個D就會好D, 好快就捱過架喇~(只係自我安慰, 但其實又點可能呢? 發夢中…) 最後真係要講一句, 今時唔同往日了! 為母則強!  只要每日見到BB食飽訓飽屙到便便, 健健康康長大, 再辛苦都係值得的! 趁住未懷孕時好好去多D旅行, 二人世界, 最重要係”珍惜訓覺既時間” 哈哈   謝謝收睇喔 期待下一次同大家分享更多產後經歷! 歡迎FOLLOW INSTAGRAM / FACEBOOK 交流更多懷孕/育兒心德~ 以上純粹本人分享,大家可以自行評估適合/不適合喔~~(如有問題, 歡迎PM我) MATT豬媽媽日常生活可關注: INSTAGRAM / FACEBOOK 歡迎產品試用/邀犒合作/活動邀請: EMAIL chuimei_chung@yahoo.com.hk